Messetjeneste

Kunden i fokus

Messen åpner, folk strømmer inn dørene, og dere opplever at det gode arbeidet deres med å sy sammen design, kommunikasjon og forberede aktiviteter bidrar til at besøkende nå velger å ta steget inn i standen deres for å utforske mer.

Vi i Messetjeneste har nesten 40 års erfaring på området og vet hva som skal forberedes, gjennomføres og følges opp underveis i en messe. For å hjelpe dere litt på veien har vi laget en artikkelserie i åtte avsnitt, der vi deler vår lange erfaring innen messer og andre arrangementer. Her får dere all kunnskapen dere trenger for å sørge for at den neste messen deres blir en stor suksess.

Standløsninger

Å delta med en stand gir dere muligheten til å:

Planlegg og engasjer

Siden de nærmeste konkurrentene dine som oftest befinner seg noen få skritt fra standen din, er det ekstra viktig at bedriften din har en tydelig tilstedeværelse og skaper interesse, nysgjerrighet og engasjement. Det må kommuniseres tydelig at det er bedriften din som er avsenderen, og produktene og tjenestene som vises frem, må presenteres slik at de representerer merkevaren på en god måte og tiltrekker seg besøk.

På en messe kan besøkende treffe flere leverandører på kun et par timer enn de ellers ville ha gjort på en hel arbeidsuke gjennom kundemøter og reiser. Da er det viktig at du som utstiller er godt forberedt, motivert, offensiv og møter hver besøkende som en potensiell kunde. Våg å være synlig og ikke vær redde for å skille dere ut! Med en attraktiv stand kan dere vekke interesse og styrke merkevaren deres.