For at du og bedriften din skal få størst mulig utbytte av å delta på messen, er det mye som må planlegges og tas hensyn til.
Siden de nærmeste konkurrentene dine som oftest befinner seg noen få skritt fra standen din, er det ekstra viktig at bedriften din har en tydelig tilstedeværelse og skaper interesse, nysgjerrighet og engasjement. Det må kommuniseres tydelig at det er bedriften din som er avsenderen, og produktene og tjenestene som vises frem, må presenteres slik at de representerer merkevaren på en god måte og tiltrekker seg besøk.
På en messe kan besøkende treffe flere leverandører på kun et par timer enn de ellers ville ha gjort på en hel arbeidsuke gjennom kundemøter og reiser. Da er det viktig at du som utstiller er godt forberedt, motivert, offensiv og møter hver besøkende som en potensiell kunde. Våg å være synlig og ikke vær redde for å skille dere ut! Med en attraktiv stand kan dere vekke interesse og styrke merkevaren deres.
Har du spørsmål til oss?